Na potrzeby dostosowania Dyrektywy Unijnej PSD2, Bank udostępnił swoim klientom wygodną możliwość skorzystania z silnego uwierzytelniania poprzez aplikację mobilną.
Korzyści
- Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
-
Wygoda: brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
-
Kontrola: aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank możesz m.in.:
- sprawdzić saldo i historię konta,
- opłacić swoje rachunki, dodawać przelewy zdefiniowane i doładować telefon,
- płacić i wypłacać kodem BLIK,
- założyć lokatę,
- udostępnić swój numer konta,
- mobilnie autoryzować transakcje,
- sprawdzić harmonogram i szczegóły kredytu,
- sprawdzać blokady kartowe,
- aktywować kartę i nadać do niej PIN,
- zmienić PIN karty,
- zmienić limity transakcji,
- tymczasowo zablokować lub nieodwracalne zastrzec kartę
Jak zacząć korzystać?
1. Pobierz aplikację mobilną na urządzenia mobilne z systemem iOS lub Android:
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Bankingu, zakładka Ustawienia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Zapoznaj się z Instrukcją → TUTAJ.